Zombie War Zone II

Jest to jedyna impreza w Polsce gdzie będziecie mogli na własnej skórze poczuć co to znaczy przetrwać apokalipsę zombie! Impreza odbędzie się w unikatowym opuszconym kompleksie, ukrytym głęboko w sercu lasu w Otwocku (pod Warszawą)*.

W planach imprezy:
1. Gra Real Zombie Experience 
2. Gry Zombie Paintball
3. Strzelanki ASG
4. Wszystko powyższe z oprawą pirotechniki
5. Ognisko i poczęstunek

Twoim zadaniem będzie tylko... przetrwanie.

Co zrobić aby wziąć udział w wydarzeniu?

 

1. Krok - opłacenie biletu (160 zł osoba) - przed zakupem biletu prosimy o zapoznanie się z regulaminem imprezy: http://bit.ly/RegulaminZWZ

a. Przelewem na numer konta: 88 1140 2004 0000 3002 7709 1598 (W tytule : Zombie war zone, ilość osób, imię i nazwisko, mail i nr. tel.)

b. Gotówką w siedzibie Fear Zone na ul. Dowcip 4 (Warszawa Centrum)
2. Otrzymujecie potwierdzenie z Fear Zone o wpisaniu Was na listę
3. Przyjeżdżacie na miejsce
4. Rozpoczynacie świetną zabawę!
Nie pozwól aby Zombie opanowały świat. Stań do walki - 15 Czerwca (15:00-22:00) na polu Paintballowym Silt w Otwocku!


FAQ

1. Jaki jest koszt imprezy?

160 zł za osobę. 

 2. Ilu będzie statystów?

Nie możemy podać tej informacji ponieważ tajemnica jest częścią planu na zbudowanie odpowiedniego klimatu imprezy i trzymanie uczestników w niepewności do ostatniej chwili. Chcielibyśmy jednocześnie wyjaśnić, że organizatorami jest SILT czyli firma zajmująca się strzelankami oraz Fear Zone, który dostarcza emocje przestrachu i grozy. Jeśli liczysz, że dostaniesz karabin i usiądziesz na wieży i będzisz pruł do biednych zombie, to nie jest impreza dla Ciebie. Chcemy aby uczestnicy mogli wczuć się w klimat zombie survivalu, który w naszym przekonaniu nie musi być oparty o masę zombie.

3. Na ile osób zaplanowana jest impreza?

Do 70 osób.

4. Gdzie znajduje się impreza Zombie War?

Otwock - Armii Krajowej 56 w polu, w lesie.

5. Jak dojechać na imprezę Zombie War?

Samochodem z centrum około 30 min, kolejką podmiejską KM stacja Śródborów. Istnieje również możliwość zorganizowania dodatkowego transportu płatnego na miejsce jeśli zbierze się odpowiednia liczba chętnych, prosimy więc o informację kto jest chętny. Koszty będziemy mogli oszacować po poznaniu liczby chętnych na taki trasport.

6. Czy można przyjechać ze swoim sprzętem ASG/Paintball?

Ze względów bezpieczeństwa podczas imprezy może być używany tylko sprzęt Organizatora.

7. Czy wszyscy uczestnicy imprezy będą dobrze zabezpieczeni?

Jeśli chodzi o zabezpieczenie przeciwkulowe: TAK. Ponadto osoby z obsługi będą starały się nadzorować całą imprezę aby zminimalizować ryzyko jakichkolwiek kontuzji. Niemniej jednak każda rozrywka ruchowa wiąże się z jakimś ryzykiem, które to uczestnik bierze na siebie wraz z przystąpieniem do gry.

8. Czy jest miejsce do oglądania gry?
Specyfika gry oraz oferowany teren wykluczają możliwość obserwacji zmagań osobą nieuczestniczącym w zabawie

9. Jak długo trwa gra?
Startujemy o godzinie 15.00 Rejestracją gości zaś zabawę kończymy o 22.00 Wspólnym ogniskiem

10. Nie znam się na obsłudze broni. Czy nadal mogę brać udział w wydarzeniu?
Wszyscy uczestnicy zostaną przeszkoleni przez profesjonalnych instruktorów w dniu imprezy 

11. Czy są jakieś dodatkowe koszty?
Każdy z graczy otrzymuje niezbędną na potrzeby scenariuszy liczbę kulek, jeżeli wystrzela wszystkie przed końcem imprezy będzie możliwość dokupienia kulek na miejscu, co wiąże się z dodatkowym kosztem. Na miejscu również będzie dostępna strefa gastro z możliwością zakupu jedzenia oraz napoi

12. Czy na miejscu będzie można spożywać własny alkohol?
Tak, po zakończeniu wszystkich gier, będzie ognisko przy którym będzie można spożywać własny alkohol.

13. Czy powinienm się specjalnie przygotować przed przyjazdem na imprezę?
Warto zabrać wygodne buty do biegania w terenie oraz źródło światła ponieważ impreaz będzie odbywać się późnym wieczorem i w nocy. Opcjonalnie można zabrać coś do jedzenia i picia.

Jeżeli masz pytanie na które nie znalazłeś odpowiedzi, napisz do nas!

Napisz do nas